Hallå!

Jag skulle hemskt gärna vilja återfå kontakten med mina underbara vänner i norrland.
Jennie, Hanna, Sandra, Hanna, Miranda, Madeleine, vart tog ni vägen?

Det är som om det inte finns tid och rum att talas vid, fråga hur det är, lyfta på luren.
Det är ingen pik mot er, kanske mer mot mig själv. Kanske önskar jag att vi alla kunde känna att det vore så mycket värt att ta oss lite tid. För varandra. För det som var så mycket värt under så många år. Och som nog fortfarande har så otroligt mycket att ge.

Det skulle kännas så underligt om det bara rann iväg, ifrån oss. Jag vill ha ihop oss. Igen.
Jag saknar er. Ni betyder så oerhört mycket för mig. Och jag vill ha er nära igen. Även om det innebär som en röst.

Massa kramar på er. <3

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0