Onsdag - uppdaterar om dagarna som gått.

Hejsan!
Detta inlägg är speciellt riktat till min älskling. Han får vackert läsa detta när han kommer hem för att katsha up med vad som hänt.

- Det gick bra att köra din bil tur och retur till Kalmar. Dock tog det mig tio minuter att parkera när jag kom hem, och jag råkade snudda backspegeln i betongpelaren. Men jag har varit ute o kollat typ sjutton gånger och det blev inga repor, jag lovar!

- Jag har fått restskatt i år, måttligt road. En ringa summa måhända men ändå en högst förargelig.

- Vi har fått kallelse till högskoleprovet. Jag kommer att skriva mitt på militärhemmet i den lilla salen, var ska du vara? Finns tydligen en massa olika salar och platser i stan.

- Jag skall hålla i gruppmöte på jobbet imorgon (torsdag) angående varumärket och jag kommer att utgå från en presentation som jag satt samman med hjälp av Klara. Är lite nervös måste jag erkänna, länge sen man pratade inför folk. Men jag ser det som ett tillfälle att göra något kreativt o positivt på jobbet, så jag är jättepeppad.

- Det ligger en lista på köksbordet som jag skrivit ihop på saker som vi bör hjälpas åt att ta itu med under nästa vecka (jag jobbar dag då) bland annat rota efter vårkläderna i källaren och lite andra halvskojiga projekt.

- Jag lade hundra kronor i din colaburk i skåpet, för jag har snattat så mycket småmynt till bussresor så jag tyckte det var dags att betala igen.

- Jag har faktiskt putsat glasbordet och vattnat blommorna när du var borta. Har även dammsugit en runda och tänkte bädda rent också. Dock så har vi ingen tvättid o ingen av oss är här i helgen. Ops.

Jag tror det var allt.
Undrar du något annat så får du väl fråga. ;)
Men nu behöver jag inte glöma bort hälften av det jag skulle säga iallafall.

Puss och kram
/Justine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0