24 februari


Dagens uppdatering då. Idag har jag varit superonyttig (förlåt älskling).
Det blev billys panpizza till lunch samt under dagen även cola zero, kakor och lite lösgodis. Nu känner jag mig ganska sänkt må jag säga. Men dagen blev iaalfall lite roligare.

Har haft en supermysig morgon med sambon. Därefter bar det av till jobbet för mig och till Borås för honom.
Hans far fyller år idag och hade blivit glatt överraskad av att bli uppmött av sin son efter att ha slutat jobbet.
Själv jobbar jag till 20 även idag och imorgon blir det en lite nätt resa till Limmared med tåget klockan 17.30. Klockan halv nio kommer jag att vara framme och då vankas det gomiddag och mormorskramar. Supermysigt!

Själv hoppas jag på att hinna med dansen i Kalmar på söndagen, men vi får väl se... det är ju trots allt en bit att åka.

Nu ska jag återgå till allvaret.

Ta hand om er.

/Justine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0