23 februari

Sitter här och "lunchar mig". Jobbar till 20 ikväll. Men det känns rätt lugnt. Gick i fantastiskt väder hit och får skjuts hem, så jag är ganska munter idag ändå.

Onsdag idag då. Imorgon drar sambon till Borås och jag följer efter på fredag efter jobbet. En helg hos familjen Berg är vad som väntar, och jag tror till och med att jag ska få lära mig ett par nya ansikten till på köpet. Så det blir nog väldans trevligt.

Jag har egentligen ingenting alls att komma med. Livet ser precis ut som vanligt. Speciellt onsdagar tycker jag är alldeles för vanliga. Men jag trivs, ja jag trivs så oerhört bra med min vardag. Den är fin, och munter, och idag till och med solig.

/Justine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0