20 februari

Vilken underbar helg!
Startade upp fredagen med en fantastik kväll i kärlekens tecken. Det blev lite champagne och chokladdoppade jordgubbar till att börja med. I ett vardagsrum med oräkneligt antal levande ljus. Därefter avnjöts en trerätters på restaurang 2 rum och kök. Mycket mättna och belåtna rullade vi hemåt, tillbaka till ett sovrum med rosor och massage. Och resten är historia.

Helt enkelt en fantastisk och oförglömlig upplevelse som jag och älsklingen delade tillsammans. Den 18 feruari 2011 kommer jag att minnas med ett kärleksfullt leende på läpparna och en varm känsla i maggropen.

Tidig uppstigning imorgon för att påbörja en ny arbetsvecka. Älsklingen är ledig hela veckan, sportlov kallas det visst. Själv får man fortsätta slita. Men det gör mycket att veta att han finns där när man kommer hem på eftermiddagen och att han har fixar och donat de saker som skall göras.

Helgen avslutades med ett rejält dansass på två timmar. Det går framåt vill jag lova, med stormsteg. Och jag kan inte annat än njuta till fullo av att dansen åter har en sådan given plats i mitt liv.

Godkväll.
/Justine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0