15 februari

Då vaknade man pigg och utvilad efter en god natts sömn på egen hand.
Jobb till klockan 18 ikväll och sedan får jag träffa min älskling igen.

Efter lite trassel så har jag nu bytt till mig lite bättre tider i veckan vilket gör att min plan inför fredagen kommer att vara fullt genomförbar. Och inte bara det, den kommer bli amazing! Men det kan jag inte skriva ut här, om min ängel får för sig att gå in o tjuvkika. Det kommer nämligen att bli en fantastisk kväll och en storslagen överraskning. (Nu har jag ju inte höjt förväntningarna alls :S )

Åh, det är roligt när saker och ting går vägen! Någon gång ska det ju göra det också.

Kramar
/Justine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0