14 februari

Tillbaka på jobbet för en ny arbetsvecka då.
Älsklingen har åkt iväg med jobbet och kommer åter imorgon kväll. Vilket denna gång faktiskt passar bra eftersom jag ändå jobbar till 21 ikväll.

Jag blev nöjd med förra veckan och hoppas på en minst lika bra vecka denna vecka. Dock utan alla hjärtansdag firande, vilket inte gör något särskilt så jag aldrig riktigt förstått poängen ändå. Vi är ju kära alla dagar ändå!?

Det som har slagit mig mest sedan han kom tillbaka i december det är hur mycket kärlek som svävar i luften. Hur väl vi får vardagen att gå ihop, ger och tar, överraskar och pussas. Vilken skön balans som infunnit sig hos oss. Där vi kan vara precis som vi är och älska varandra ihopkrypna i soffan med en kopp te. Under så många månader så var min högsta önskan att få uppleva vardagen. Nu är den här och den är än mer fantastisk mot vad jag vågat hoppas på.

Jag är verkligen genuint lycklig i mitt hjärta. Och hoppas vara det under mycket lång tid.

/Justine

Kommentarer
Postat av: Hanna

Det gör mig lycklig att se din lycka vännen. Stor Kram

2011-02-14 @ 15:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0