12 februari

Då har man slagit sig ner på jobbet då. Seg som sjutton och lite smått tom får man väl erkänna.
Helgen blev inte alls som planerat och ikväll blir en ensamnatt. Liksom måndagkväll, och med lite otur även söndagen där emellan. Men denna gången var det ingens fel, oplanerad händelse som kräver anpassning i vardagen. Och det får man väl lov att  köpa denna gång.

Gårdagen var iallafall en hit. Min tavla som blivit inramad var klar och jag fick hämta ut den. Mycket nöjd med resultatet är jag. Sedan danstränade vi på egen han under eftermiddagen vilket gick sisådär då jag mest blev frustrerad över hur mycket fel jag gjorde. Men så fort vi kom hem så sken jag åter som solen.

Efter en god middag (fläskfilé och rostade rotsaker) så blev det efterrätt framför filmen "I rymden finns inga känslor". KLaddkaka med apelsinkrokant och minimashmallows satt som mumma i maggropen.

Solen skiner utanför fönstren idag men under skorna knastrar den bistra kylan. Minusgraderna hopas sig och våren känns ganska avlägsen just nu. Men jag tror ändå att vi går en mysig vår tillmötes. Med värme och kärlek.

/Justine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0