12 februari


Det gick fort att bli stor. Följ en kort sammanfattning av hur det gick till när jag entrade vuxenlivet.

Juni 2009 - Studenten
Juli 2009 - Blir stormförälskade under semestern och träffar mannen i mitt liv
Juli 2009 - Har mitt första riktiga sommarjobb heltid under en dryg månads tid.
Augusti 2009 - Flyttar hemifrån med minimal packning, 130 mil ner i landet
Och - blir sambo
September 2009 - Februari 2009 Letar arbetsmöjligheter och provar allehanda sysselsättningar
Februari 2010 - Påbörjar min första heltidsanställning
Mars 2010 - December 2010 Lever ensam som "gräsänka" under tiden sambon är på utlandsmission. Skaffar en fritid, en vardag och köper en stor säng. Börjar spara pengar.
December 2010 - Tar körkort
Februari 2011 - Fyller 20!

Vad blir det härnäst?

/Justine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0