10 februari

Igår provade jag Ben & Jerry glass för första gången. Men huu, det var ingenting för mig. Såg även en bra film tillsammans med fina Linn. En ny thriller skapad av killen som gjort The Ring, ryslig kvalité med andra ord.
En glad överraskning väntade på kvällen då sambon kom hem trots att jag förväntat mig att få sova ensam. Det resulterade i en välbehövlig massage. Han är så underbar, min fina.

Idag har jobb stått på schemat medan snön har fallit utanför fönstret så har jag tröstat mig med godis ur denfarliga automaten. Hemgång väntar om en halvtimme och imorgon är det ledigt.
Tillbaka på jobber under lördagen för att sedan ha en ledig söndag med dans för hela slanten.

Det rullar på. Vardagen har lagt sig här i Karlskrona. Lägenheten på Finnagränd har blivit ett varmt och mysigt hem. Med nya möbler, ny belysning och kärleksfull gemenskap. Jag tycker mycket om det.

Kramar

/Justine

Kommentarer
Postat av: Hanna

Skönt att se att Justine fått liv i orden här på bloggen igen :) jag vill tro att jag hade ett finger med i spelet när jag påpekade det förra helgen. Vi kan väl låtsas att det är så.



Blir chockad över att du inte gillade Ben & Jerrys men tänker att; det är inte för alla och då, desto mer till mig ;)



Nejdå, skämt åsido.



Jag ser att du har det fint och det gör mig varm och glad :)



(och om du undrar varför mitt språk känns lite konstigt så har jag suttit och skrivit på något helt annat, tråkigt, vars anda fastnat i språket)



KRAMAR

2011-02-11 @ 17:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0