tio, dagar, kvar


Då har jag nått ännu en av mina milstolpar.
Det är idag tio dagar kvar och löning idag.

Har betalat alla min räkningar klockan 06.00 imorse. Duktig flicka. *klappar mig själv på huvudet*
Ska hämta ut lite saker som kommit med posten i eftermiddag. Julklappar till lillebror med andra ord. Spännande att se om det verkar bra eller inte. :)

Nu är det inte länge kvar. Snart börjar julkalendern och de sista dagarna av nedräkning.
Hela Karlskrona är sedan natten täckt med snö. Massor av snö. Man kan inte annat än le.
Jag gillar att vänta på jul. Men jag vill inte vänta längre på min ängel. Vill att han ska vara här nu.
Vill inte behöva tänka, snart och sedan längre. Men snart behöver jag itne det heller.
Åh, detta eviga snart!

/Justine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0