Idag är en måndag, som en måndag ska va

Idag är det måndag. Men igår var det också måndag eftersom jag jobbade då. Idag är det egentligen fredag, för imorgon är det lördag och på onsdag är det söndag. sedan är det torsdag, fredag, och lördag igen. :S jösses mitt huvud, vilken konstig vecka.

Ikväll ska jag förhoppningsvis få prata med min älskling. Underbart! Men avskeden i samtalen blir allt svårare. Det är inte längre någon lek detta. Men nedräkningen har startat på allvar.

Tisdag, Onsdag, Torsdag, Fredag, Lördag, utan dig.
Och det är inte mycket det.

Speciellt då jag har planer för alla mina dagar. Jag kan knappt förstå att det är klart snart.

Här är massor av snö. November lider mot sitt slut och kommer inom en snar framtid att ge plats för december och allt vad det innebär. Ta varandra i handen, ge varandra en kram. Ta vara på stunden. Det är värt det, jag lovar.

/Justine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0