Söndag i mars.

Idag har jag lett mot solen, då solen log mot mig. Och jag har hållt tillbaka tårar för mitt eget bästa.
Jag tvättade och lade in kläder nämligen. Kläder som inte var mina. Så det var av välvilja som jag höll tillbaka tårar. För att inte blöta ner det som nyss torkat.

Jag har köpt dekorationssand och tänkte göra nya ljusfat, men jag hade inte råd med ljus :P så jag får vänta tills löning med att fullfölja det uppdraget.

Lånade en film av Dennis igår, King of California hette den. Tänkte se den ikväll. Hoppas den är bra.

Fick höra hans röst en liten stund ikväll. det var skönt och värmde hela vägen rakt in i hjärtat. Tråkigt nog så bröts samtalet, men jag gav mina sista kärleksrepliker via mail istället. För att kompensera.

Imorgon jobbar jag kväll så jag har riktigt lång sovmorgon. Funderar på om jag ska vara hurtig och taggad nog för att ta apostlahästarna till jobbet. Men det beror på vädret och på hurvida min hals fortfarande känns svullen eller inte. Annars blire bussen som vanligt. ;)

Man får ta en dag i taget.
Kramar
//JEnny


Kommentarer
Postat av: jennie

Du är verkligen en wonderwoman! Saknar dig!

2010-03-14 @ 21:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0