Förmiddag, måndag 15/3

Vaknade tidigt eftersom jag gick i säng tidigt. Såg morgonsolen klättra över takåsen och slog upp datorn för att mötas av ett mail från min älskade. Jag visste att den här dagen skulle bli bra, så fort jag möttes av kombinationen sol och hans ord.

Har varit ute en sväng och pantat flaskor och köpt lypsyl, samt även kilat in på Bokia för att köpa saker till mitt nya projekt. Väl hemma satte jag fart med detta men saknar en del grejjer för att kunna fortsätta. Detta kommer dock vara en trevlig sysselsttning under den närmsta tiden. ^^ Men jag vill inte gärna gå in på detaljer.

Ringde mina föräldrar och pratade bort en stund. Det var skönt att prata med dem idag. Vissa dagar uppskattar man dem mer än andra. Men det är väl så det är antar jag. Ibland är föräldrar mest bara till besvär och andra stunder är dem ovärderliga.

Solen lyser fortfarande över Karlskrona och trot att halsen inte riktigt vill ge med sig så tänkte jag faktiskt traska istället för att ta bussen idag. Men eftersom jag inte behöver gå hemifrån än så passar jag på att ge lite uppmärksamhet och kärlek till lillbloggen. För nog har jag lite dåligt samvete över att jag legat på latsidan med den under så länge. Som ni nog har märkt så har det dock ändrats igen och nu kommer ni få dras med tråkiga uppdateringar om vardagsläget.

Har inget mer att tillägga just nu. Förutom att jag älskar att känna vår i luften.

Vårkramar!
/Jenny


Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag blir alldeles varm av det här inlägget :)

Massa kramar

2010-03-15 @ 22:42:16
Postat av: Jonas Berg

Har du gått och blivit sjuk i halsen? Krya på dig hjärtat, kul att se att du fått igång bloggandet igen.

2010-03-16 @ 04:26:06
Postat av: Anonym

jag är glad att du är tillbaka! vi är alla med dig gomman!

2010-03-17 @ 21:03:49
URL: http://dannelof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0