Sista dagen i första månaden

Idag är det bara 5 dagar kvar tills jag fyller år! Det känns jättemärkligt.
Idag är också den sista dagen i den första månaden. Vilket betyder att
idag är min sista lediga dag.

Imorgon börjar allvaret och sedan fortsätter det. Jobbar/går utbildning 8-16.30 Mån-Fre denna vecka.
På Måndag har jag även möte kl 17.
På tisdag eller onsdag ska jag hinna träffa Linn.
På torsdag har jag ett annat måste inbokat kl 17-19.
På fredag fyller jag år.
På lördag blir det partytime.
På söndag ska jag utvärdera min första aktiva vecka.

Däremellan ska jag hinna städa hela lägenheten inför besöken i helgen. Jag ska hinna baka en till sorts kaka, jag ska hinna handla till tårtan och göra den. Jag ska hinna tvätta. Och, jag ska försöka hinna säga hej till min ängel i förbifarten. Nu är det bara 5 veckor kvar till hans avresa. Men ibland, känns det nästab som om han redan har åkt.

Jag ska också försöka hinna med att uppdatera någon gång under nästa vecka och berätta vad det är jag sysslar med.

Puss och kram
/Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

Tack för pratstunden ikväll, det var trevligt att få en uppdatering om vad som händer i ditt liv! Hoppas mer av din blogg snart (men med ditt nya schema verkar det vara lite mörkt på den fronten!) ;) Men jag väntar ihärdigt, jag kollar faktiskt alla era bloggar varje dag!

KRaaamz

2010-02-01 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0