It´s sunday, I´m in love....

Vad gör man en Lördagkväll när älsklingen har jobbat hela dagen och ska iväg på middag med jobbet? Hm?
Sitter hemma och gråter? Ugglar framför tvn? Nej, man bjuder in sig själv till grabbkväll ett kvarter härifrån.
Tur att Jonas vänner är så snälla att de kan barmhärtiga sig över mig några timmar om jag bjuder på Lördagsgodis ;). Trevligt var det, och vet ni vad? Det kändes nästan som om jag hade vänner :P.

Nu är det söndag, och jag tillät mig själv att sova alldeles för länge idag. För imorgon blir det hårda tag igen. En 40 timmars jobbvecka måste istället läggas på söka jobb och till vecka 3 hoppas jag ha fått napp... Hoppas sa jag.


Min morgonrock är väldigt gosig. Jag önskar att jag kunde ha den på mig jämt!

Vet ni vad?! Om 26 dagar fyller jag 19 år! Pysen har snart blivit stor.
Tralalalala....

Jag önskar mig:
* Presentkort på massage
* Familjen Macahan DVDn
* Pengar att lägga på körkortet
* En ny hårborste (i trä)

Det var allt. Over and out.
/JEnny


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du har vänner, tokstolla. Lät trevligt med en grabbkväll :)



Ja, tiden går fort! Du ska vara glad att du fyller 19, jag fyller 20 - hör du hur gammalt det låter?!



Kram

2010-01-10 @ 12:28:59
Postat av: jennie

Vad härligt det är med människor som faktiskt HAR en önskelista och delar med sig av den! Tack!



Saknar dig :)

2010-01-12 @ 23:38:59
Postat av: Anonym

U P P D A T E R A

2010-01-16 @ 02:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0