Vänd inga vindar i hopp om lä. Vänj dina vingar vid frihet.

//JEnny


Kommentarer
Postat av: Hanna

Av någon anledning går inte ditt förra inlägg att kommentera men jag kan lika gärna säga det här. Dina ord är helt och fullkomligt underbara. Du skriver med mystik och ändå med en sådan klarhet, och självklart med klokhet. Du skriver fyndigt och med formuleringar som ibland får en att vilja hugga av sin egna skrivarhand. Du skriver inspirerande och kreativt. Vackert och överraskande. Nytt. Det spelar ingen roll om det bara är en kort mening eller flera hundra ord, du har alltid en förmåga att beröra. Och det, tillsammans med många andra av dina sidor, beundrar jag.



Jag ville bara säga det :)

massa kramar

2010-02-15 @ 21:59:20
Postat av: jennie

Upprepar det Hanna skrev: det går inte att kommentera ditt förra inlägg. Men det är det jag vill göra nu.



Alltså seriöst, Winnerbäck kan slänga sig i väggen. Så jävla bra du är!

2010-02-16 @ 09:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0