Uppdatering 8 Februari.

Hejsan!

Jag är en 19 årig tjej som bor i Centrala Karlskrona, i en 2a tillsammans med min pojkvän.
Han jobbar mycket och det ger mig mycket tid för eftertanke och filosofiska funderingar.
Jag jobbar som kundtjänstagent på Telenor och på fritiden tycker jag om att umgås med människor, titta på film och drömma om framtiden. Jag har lärt mig att förändring måste ske stegvis för att man sa ha en chans att hinna med. Och just nu ligger fokus på att komma in i jobbet ordentligt. Därefter kommer jag börja lägga tid och energi på den träning som för tillfället ligger på is, samt det körkort som jag skjutit på alldeles för länge.
Mitt mål i livet är att få vara lycklig och det jobbar jag på i stort sett daglig dags.

Nu har jag pratat i telefon och därmed helt tappat tråden. Jag får plocka upp den igen vid ett senare tillfälle.
Tack och hej, leverpastej!

/Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello 009! ;)

2010-02-08 @ 21:35:21
Postat av: Hanna

Det var jag som störde, sorry :P hoppas du hittar igen tråden. Kram kram

2010-02-09 @ 18:18:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0