Vad göra?

Jaa vad göra? Det är frågan. Jag har lite panik över den här bristen på jobb, eller snarare bristen på pengar. Samtidigt som jag inte har så mycket panik. Jag har en sysselsättning, som verkar trivsam och där jag får träffa härliga människor och lära mig nyttiga saker. Jag har lyckats prata mig till att eventuelt få en praktik på BLT (tidningen) i oktober som innebär att jag kommer få följa med, skriva själv och komma med nytänkande, ideer och synpunkter. Jag städar, lagar mat och skriver personliga brev när jag är hemma. Jag tränar när jag får tillfälle. Jag pussar på min underbara pojkvän när han är i närheten. Jag trivs med livet ibland och jag har framtidstro. Det är bara synd att man är så beroende av pengar.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

åh! Hoppas du får praktikplatsen :D

2009-09-08 @ 14:40:17
Postat av: Hanna

Äh, oroa dig inte. Pengarna kommer ska du se! Fortsätt trivas med tillvaron, det är det viktigaste :)

2009-09-08 @ 17:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0