Underbar död

Vänta, det är inget emoinlägg!
Måste bara först skälla ut er för att ni slutat kommentera min blogg! Ingen har frågat mig om vad det är för jobb och ingen tycker längre att mitt liv är intressant. Men vet ni vad, det skiter jag i, för jag VET att det är intressant.

Ok, angående rubriken. Kom precis hem efter att ha gått frn Friskis. Var där och tränade. Hade ställt in mig på ett lagom fjantigt medelpass gympa men fick någon impulsryck och det slutade med att jag hamnade på ett 1 timmespass spinning... inte bas, utan medelnivå. Alla som provat spinning någon gång vet att 1 timme är mycket. Alla som provat basnivå vet att det är tungt. Alla som provat medel första gången vet att det är döden. Jag dog fan. Just nu (jag har inte hunnit duscha) luktar jag grovt mycket manssvett. Jag svettades som en gris (läs man) och när jag klev ut ur salen så förstod jag varför det ibland luktar spya i spinningsalarna. Jag klarade mig dock från det ödet och lyckades släpa mig hem. Fantastisk prestation av mig sjlv faktiskt! Jag är helt underbart nöjd med mig själv just nu.

Denna fredagkväll ska jag göra till min alldeles egna, supersköna. Jag har köpt provivadryck med gul kiwi och mango, jag har frysta bär och jag har citron/kaktussorbé. Jag ska slösurfa, slötitta på tv och kanke slöläsa lite i en bok. Jag ska må så jävla bra. För det har jag förtjänat. Denna dag har varit otroligt hektisk.

Så, vad bjuder morgondagen på mån tro?
- Det jag inte hann/orkar göra idag till att börja med, det vill säga skicka mail till BLT.
- Sedan ska jag skriva 1 personligt brev som jag ska skicka via nätet och sedan följa upp på måndag.
- Jag ska städa av lite.
- Jag ska skissa på ett förslag till förändring av interiör på min nya arbetsplats (rent utseendemässigt. Med enbart män där så har det kommit i skym undan och han sa att jag gärna fick ha lite ideer om jag tyckte det var kul, vilket jag gör)
- Om jag är riktigt ambitiös så kanske jag stryker lite, men det tror jag inte.
- Sedan ska jag gå på ett danspass på Friskis, vilket ska bli superroligt!

Just nu är lägenheten lite smrörig, den känns som ett hem, den känns som mitt hem.
NU ska jag ägna mig åt mig själv. Ha det underbart.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: J. Berg

Skönt att höra att du har det bra. Grymt bra jobbat på friskis, slit inte ihjäl dig. Vi hörs snart!

2009-09-11 @ 19:20:14
Postat av: jennie

DU ÄR VISST INTRESSAAAAANT! Ditt liv är intressant. Men du förstår att vi alla inte alltid sitter vid datorn, och jag MÄRKER att man missar mycket om man låter bli datorn några dagar!



Men det är roligt att läsa vad du har för dig i alla fall:D

2009-09-12 @ 16:07:29
Postat av: MADZOOO

men kvinna jag följer din blogg som jag vet inte vad, jag älskar att du lägger upp bilder och att du faktiskt HAR ett liv, till skillnad från denna kvinna som inte ens kan fylla ut en blogginlägg. SOM förvrigt drabbats av noll kommentarer från en viss karlskronabruuddd!!!! och förövrigt, varför funkar inte din mejl kvinna!?!? jag har mejlat flera gånger och det funkar inte, skriv till migggg!!!! posss

2009-09-14 @ 01:14:35
URL: http://dannelof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0