Tillfälligt närvarande!

Var nu snälla med Jonas nu när han tappat sin oskuld på blogg.se! Jag tycker vi alla borde lämna en kommentar och uppmuntra honom till fortsatt skrivande här, inte sant? Han skulle kunna få en egen kategori som heter något i stil med "Jonas filosoferar" eller något annat halvt bögigt, halvt gulligt.

Hur som, här händer saker hela tiden, inte en lugn stund. Har varit på några intressanta saker idag och återkommer imorgon med uppdatering. Jag tänker inte släppa vad det är för något förrän då nämligen. En stationär dator med hög prestanda skall packas upp under eftermiddagen, men den aktiviteten ägnar jag åt Jonas medan jag leker social receptionsvärd på friskis. För tillfället är min supergulliga pojkvän och klipper sig, men innan han for så lagade han klart maten så jag kunde äta i lugn och ro. (så ja, det börjar arta sig) Och jag har, under den tid han varit borta (1 timme, än så länge) hunnit äta, baka en kladdkaka OCH diska undan all disk. Värt en applåd till oss båda tycker jag.

Imorgon är det tidig uppstigning, tvättid klockan 7-12. Plus att jag har en viktig sak att uträtta. Som jag som sagt återkommer med.

Hm, hoppas han hinner hem innan jag åker. Ska cykla iväg halv 5.
Ikväll ska min ängel få chans att ha lite egentid. Han skulle då passa på att träffa en polare och se fotbollsmatchen. En bra deal och han är väl värd det så som han annars jobbar och sliter. Jag hoppas sedan på en mysig kväll med kladdkaka, mansdoft och filmmys.

Vår vardag rullar på.

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0