Tiden springer...

... och jag går. Inte konstigt att jag alltd reagerar sent och aldrig är i fas.

Idag har höststädning stått på tapeten. Och det blev faktiskt av tillsist.
Det har dammsugits, torkats golv, torkats ur skåp, torkats av utanpå skåp, tvättats fönster, städats toa, diskats osv. osv. Vi har dessutom hunnit handla. Och nu har vi just bjudit Dennis på middag. Det blev en otroligt god laxgryta med crabsticks, zuccini och gul paprika. Helt fantastisk, och jag lovar att bjuda på den om någon av er får vägarna förbi en vacker dag. Till efterrätt blev det mina kladdiga chokladmuffins med smält, mörk choklad i, toppade med spraygrädde, frysta bär och krossad choklad. Också en riktig hit.

För tillfället äts det popcorn och tvättas här. En bra kombination som gör livet lite enklare.

Imorgon styr vi kosan mot Borås och Jonas hemtrakter. Jag ser fram emot det med spänning.

Tror att det snart är dags för honom att göra ett nytt försök i bloggvärlden. Jag måste bara få tillfälle att sätta mig ner med honom och andas ett par minuter. Det händer visst något hela tiden. Även om det kan tyckas vardagligt.

Kramar
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0