Sover som en klubbad säl

Somnade 22.30 igår. Vaknade 10.30 idag. Jag sover som en klubbad säl.
Herregud.

Alltså, ja, idag är nog första dagen denna vecka när jag inte har ngt som har med jobbsökande på schemat. Det är faktiskt helt sjukt! Inte konstigt man blir less i skallen. Nu har mitt tangentbord f[tt fnatt. Jag vet inte hur man 'ndrar s[ det blir r'tt med [' och ;... ja ni vet de tre sista bokst'verna i alfabetet. Suck.
Jag 'r sjukt oteknisk.

T'nkte kanske st'da lite idag. Och tr'na. Men helvete, orka skriva n'r det ser ut s[ d'r! Ngn gullig m'nniska kan v'l tala om hur man f[r bort det!!!!

Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

längst ner i menyfältet till höger så finns det så man kan välja språk, du har råkat få in engelska när det är sådär :P Du högerklickar där det står "eng" och väljar svenska!



VOILA! :)

2009-09-15 @ 14:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0