Shit pommfritt!

Saker och ting kan verkligen vända på en femöring. Igår var nog den värsta dageni mitt liv tror jag!
Men att saker och ting inte blir som man tror gjorde att jag fick somna tryggt och säkert i min ängels armar. Och denna dag har varit bra.

Möjligheterna haglar runt mig. Det gäller bara att ta vara på dem. Och tordas se att det faktiskt är möjligheter.
Och inte svårigheter. Som det kanske kan tyckas vid första anblicken.

Idag har jag varit på Sushi Baren. Nu blir det av till Friskis och sitta värd ikväll. Imorgon ska jag vara hemmafru. (Halva dagen och halva dagen ledig.) Nästa vecka börjar allvaret, det förbannade allvaret och alla jobbiga jobbtimmar. Men jag är ändå positiv. Och jag tror det kommer bli bra. Tids nog.

Saknar att inte kunna skriva någon poesi. det var otroligt länge sedan nu. Känns inte som att jag ahr tid att vara djup. All tid går åt till att flänga runt och  vara vuxen.

Det kommer säkert börja regna nu när jag ska gå. Himlen mörknar.

Vi hörs och ses!
/Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

vaa vad hände igår?

2009-09-23 @ 17:11:52
Postat av: MAAADZ

Du är så duktig. jag är så slöig och arbetslös och inte vuxen.............

men jag är stolt över dig iaf!

2009-09-23 @ 19:19:21
URL: http://dannelof.blogg.se/
Postat av: MIIIRZ

Du är alltid så KRYPTISK kvinna! Jag blir GÄÄÄLEN :D och jag gillar att markera vissa ord med VERSALER! I övrigt instämmer jag med madeleine, men jag har haft mitt första jobbpass och jag VILL vara slöig och arbetslös. hehe. det är skönt :) idag klev jag upp 06.30. skämtet. MEEN MEN. Bra att någon tar tag i sitt liiiiv! POSS

2009-09-23 @ 22:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0