På krigsstigen

Okej, nu är jag på krigsstigen. Jag har fått nog av snorkiga chefer, griniga gubbar och människor som glor. Det har gjort mig otroligt bittert inställd till att söka jobb och idag hade jag världens bakslag på grund av det så att jag helst av allt vill dra täcket över huvudet. Men, jag är en handlingskraftig ung kvinna så jag har tagit saken i egna händer och skrivit en insändare till BLT nu. det känns liiite bättre. men bara lite. Suck.

Ska försöka träna idag på eftermiddagen för första gången. De har prova på vecka denna vecka så det passar bra. Då kanske jag får ur mig lite aggressioner. Dock måste jag första försöka fatta hur jag tar mig dit. Suck nummer 2.

Plus att jag måste ta reda på ett telefonnummer till ännu en högt uppsatt människa och fråga om denne varit i kontakt med mina papper. Jag orkar inte. Suck nummer 3.

Jajjemen, en dag utan positivitet. Omväxling förnöjer.

Dessutom kommer inte min man hem förrän klockan 19. Och imorgon är han inte hemma alls. Jag ska ha möte med någon torr tant på förmedlingen imorgon eftermiddag och måste måste måste en massa annat sjukt hemskt.

Ursäkta min bitterhet. Det är tillfällig, jag lovar.

Hörs senare
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0