Nya kategorier

Har nu skapat nya kategorier och tänkte börja använda dessa. Gamla inlägg är tyvärr inte kategoriserade och vi får väl se om jag orkar gå igenom dessa. Troligtvis inte. Men man kanske måste lämna det gamla lite bakom sig och gå in på det nya.

Kategoriernas intressantaste pärla är Jonas gästar. Och den hoppas jag få fylla. haha. Även om han inte ska vara här inne och rota alldeles för mycket. För då tappar bloggen sitt värde. Det mystiska Jennyvärdet vill säga.

Jag hoppas få ett uppsving i mitt skrivande så småningom då det legat på is ett bra tag på grund av stress och tidsbrist. Tänkte dock, för att glädja mina arbetslösa vänner, lägga upp en text jag skrev för någon vecka sedan som belyser de unga arbetslösas vardag ur en positiv synvinkel. Tro mig, det går.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0