Nu var det sluuut....

...på denna vecka. Denna relativt slappa vecka. Från och med imorgon börjar allvaret.

Här kommer några korta osammanhängande meningar direkt tagna ur in tillvaro. Jag rkar inte snickra ihop en löpande text nämligen.

Jag trivs som fisken i vattnet med att skapa debatt i tidningen och göra att halva Karlskrona blir upprörda.

Det är underbart med höst. Igår tog vi en tripp till ett vackert skogsområde och promenerade 13 km. Vi tog med oss te och det var hur härligt som helst!

Igår kväll blev en utekväll och jag hade 5 män runt mig. Inte fy skam ;). Trevligt gäng det där. Det blev en lyckad kväll, minst sagt.

Det blev att gå upp tidigt idag och tvätta. Mindre roligt.

Min ängel har farit ígen. Jag trivs inte med ensamheten. Det är jobbigt. Men man får anpassa sig. Och jag kommer ha fullt upp med annat, så.

Step är en sjukt rolig träningsform!

Knäckebröd ÄR underskattat.

Kalles randiga är också underskattat. Jag hatar Kaviar men älskar Kalles randiga. Den är super.

Varma koppen soppa är för övrigt också underskattat. Upptäckte jag nyss.

Minimorötter är överkattat.

Att bo tillsammans med den man älskar är det underbaraste som finns. Det är helt fantastiskt. Man får ett liv tillsammans. Skapar en tillvaro tillsammans. Och jag önskar att jag får vakna varje morgon med min underbara stjärna i framtiden. Eller i alla fall alla mornar när han inte är på jobb.

Jag ska försöka börja morgonträna.

Jag älskar min nya cykel.

Jag undrar om ni glömt mig.
Jag hoppas på besök under hösten.

Livet är en himlastormande utmaning. Redo att antas.

Massor av kramar.
Från hon som önskar sig en kram just i detta nu.
/Jenny


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har inte glööömt dig babygomman! you are with us in our miiiinds! ;)

2009-09-28 @ 11:44:59
Postat av: jennie

GLÖMT dig? Nejnejnejnej, verkligen inte. Men man börjar undra hur du kan ha tid att sakna oss, när du har fullt upp hela tiden;) Du är så duktig som tar för dig saker! Tänk om man hade din superpower!

2009-09-28 @ 16:38:37
Postat av: Hanna

Du vet att vi aldrig någonsin kommer glömma dig. Och jag skickar en kram :)

2009-09-28 @ 17:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0