Lördag



Jag kommer visst alltid vara hårdrocksbrud i hjärtat. Tillbaka till det blåsvarta håret,
och jag trivs som fisken i vattnet. Katter gillar fisk!
Har precis tvättat ur färgen på bilden så det är fortfarande blött och återger inte resutatet
till 100 %, men liksom vadå. Jag bjöd er iallafall på ett smakprov :P

Om en halvtimme går jag iväg till Friskis och kör mitt efterlängtade danspass.
Återkommer säkert ikväll. (Jonas ska ha massor av stryk för att han inte lämnade cykeln hemma)

Föresten, jag glömde säga att jag somnade strax före 21 igår. Och vaknade 9.30 imorse. Någon var mkt trött flicka.

Kramkram
/Jenny

Kommentarer
Postat av: mamma

Där ser du att du klarade att färga håret själv, också!! Du klarar allt du vill! Det blev jättebra du är så fin! Kramar

2009-09-12 @ 23:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0