Lördag eftermiddag i Hultsfred

Deras Citygalleria har inte en enda affär! Ett tomt Konsum, hur mycket mer tragiskt kan det bli.
Och simma lugnt kanske var ett mindre lämpligt uttryck denna gång. Men är man ung och dum och nyfiken så är man, och jag antar att man kan ta den smällen. Vill ni höra mer om helgens bravader och i synnerhet fredagkvällen så kan ni höra av er, för denna gång ska jag vara så feg så jag ser till att hålla mina kära föräldrar bortanför detta. Och säger man A behöver man inte alltid säga B :P Tur att jag är i goda händer iallafall. Dessutom tror jag att vi alla visste att jag skulle leva lite wildlife nu när jag är "vuxen" och bor i en annan stad. Men såklart inte mer vilt än att jag ansvarar för det. För jag är fortfarande lika oskyldig och skötsam.
Så vi hörs i en telefonbikt nära dig!
/JEnny

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag väntar spänt på ditt samtal!:D

2009-09-05 @ 17:55:21
Postat av: Mikka

I LOVE HULTSFRED!

2009-09-05 @ 21:23:55
URL: http://www.ilovehultsfred.se/konstochkultur
Postat av: Anonym

HÖRREDU!

Jag tror jag vet vad du har gjort din lilla lus!

Welcome to the wild life baby! ;)



/ M-to-the-mother-fucking-iranda

(kul tjej)



2009-09-06 @ 20:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0