Klänningsjakt med resultat

Idag var jag, Jonas mamma och Jonas himself ute på balklänningsjakt.
Vi fann det vi sökte på första provningen. Betänk att officersbalen är en högtidlig tillställning som inte öppnar upp för möjligheter att ha en spektakulär klänning i form av höga slitsar, massor av krimskramspaljetter och djupa uringningar. Vi fann alltså denna enkla men mycket stilfulla svarta långklänning på Bride and Beauty ...
Ordinare pris 2000, nu sänkt till 500. Den skall sys in lite men satt för övrigt jättebra. Med ett strasshalsband, ett armband och en vacker håruppsättning så kommer han inte att behöva skämmas för mig.
Min panik är ganska stillad. Och jag kommer få vara en vacker, stilfull rockbrud, klädd för officersbal.



Kommentarer
Postat av: jennie

åh vad fin! :D Du kommer bli asnaaaaaaaaajs!

2009-09-19 @ 19:45:46
Postat av: Hanna

Du kommer bli så vacker så :)

2009-09-19 @ 19:47:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0