Just det!

Bra att du påminde mig Madeleine! Min vanliga mail, telia.com är död. Jag har skapat en ny, hotmail. [email protected]. Men jag har inte fattat vart man lättast ändrar det på typ msn utan att behöva flytta en i taget det verkar jobbigt. Så vill ni mig ngt nu för tiden så är det på addressen ovan ni bör söka mig. Någon vänlig själ får gärna instruera mig i hur man löser det dilemmat. Så vi alla kan leva lyckliga i alla våra dagar sedan.


Idag är det måndag och jag slöar förvånansvärt mkt utan dåligt samvete. 3 samtal har jag ringt och ett mail har jag skrivit. Men egentligen var det tänkt att jag skulle fara ut till MAX med CV. Men det får faktiskt bli senare för jag orkar verkligen inte nu.

Jag är trött hela tiden. Sover mkt men vaknar trött, somnar trött är väldigt mkt trött helt enkelt. Jag vette sjutton varför. Kanske för att hjärnan är på helspänn inför allt det nya. Den har ställt in sig på ett halvt kaosläga hela tiden och det tröttar väl. Sedan har jag tränat mkt denna vecka, vliket säkert också kan vara en bidragande faktor. Även om man borde bli pigg av träning.

Kul inlägg det här. Nej inte särskilt.
Men i alla fall. I eftermiddag kommer han hem igen efter alldeles för lång bortavistelse 300 meter härifrån. Är inte livet lite ironiskt ibland?

När jag vaknade imore bestämde jag mig för att jag bara skulle vara arbetssökande 1 timme idag och ringa samtal och skicka mail. Sedan ska jag vara hemmafru. Så det så.

Puss och kram,
/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0