Hemma efter helgens bravader

Då var ännu en hektisk helg avklarad och vi har nu bestämt oss för att chilla ner tempot lite. Går man på högvarv så mycket som vi gjort den senaste tiden så är det inte konstigt om man inte hänger med sig själv och sin egen utveckling.

För att summera helgens olika äventyr så kan jag dra en kort lista:
Fredag - anlände till Hultsfred, middag på kvällen och därefter lite, hm, vad kallar vi det, festande?
Lördag - Bowling, filmkväll och god mat
Söndag - vaknade i Hultsfred på en maddrass utan luft, gick en promenad på det så kallade festivalområdet, stack iväg hemåt. Hann vara hemma i ca 2 timmar, slände i oss lite käk och åkte sedan till Mörrum för dans till Scotts. Avslutade kvällen mycket dåligt med en 60+are, men det var inte mycket att göra åt det.

Inte undra på att man känner sig sliten alltså.

Idag blir det till att slänga iväg en jobbansökan via platsbanken, ringa samtalet soomm jag skjutit upp i en veckas tid och som MÅSTE bli av idag. Sedan ska jag gå iväg till Friskis, men inte för att träna utan för idellt arbete mellan 17 och 20 vilket innebär att jag får ett gratis träningskort som täcker alla deras aktiviteter mot att jag hjälper till i receptionen någon kväll i veckan. Ett bra byte tyckte jag som gör att jag kan samla lite erfarenhetspoäng, bygga lite socialt kontaktnät samt träna gratis och känna mig nyttig såväl fysiskt som psykiskt. Så det lir nog bra.

Min älskling har 2 lediga dagar mitt i veckan vilket kommer bli härligt. Dock blir det inte lika härligt med en helg i ensamhetens tecken. Men man ska väl lära sig att leva med sådant också.

Take it easy.
Vi hörs
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0