Fredag

Fredag den 11 september. Har tappat räkningen på hur många år sedan det var world trade center föll.
Whatever.

Snart bär det av till jobbet. (förvånad smily)
Denna helg kommer jag bli ensam, eller rättare sagt från och med för några timmar sedan fram till måndag eftermiddag är jag ensam. Det känns väldigt jobbigt på sätt och vis. Livet liksom rullar på utan att jag hänger med och jag vill egentligen bara stoppa tiden i soffan med en kopp te tillsammans med min älskling. Men det är bara att inse att tiden inte väntar.

Idag har jag en hel del för mig. Dagen är fullbokad, tro det eller ej. Slutar klockan 14, ska förbi ngntans och köpa en tröja jag kan ha på jobbet, sedan hem, ringa ett samtal angående ett jobb, sedan skicka in 2 ansökningar till jobb som ligger ute på platsbanken. Därefter ska jag cykla till Frikis och träna. När jag kommer hem ska jag skicka ett mail till ansvarig på BLT angående praktiken och frilansmöjligheterna. Sedan ska jag däcka i soffan framför ngt ovärt program vakna av mina egna snarkningar, släpa mig till sängen, komma på att jag glömt borsta tänderna, kliva upp, kliva ner, somna och sova lääänge imorgon. Just det, däremellan ska jag äta och duscha också. Men imorgon bir det fan inte mycket aktiviteter. På sin höjd ett danspass på friskis för att höja humöret, annars blir det sängen för hela slanten.

Längtar dock redan efter min stjärna.

Kramar <3
/Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

åh, jag fastnade vid att du skrev att du skulle "hem". TÄNK att det där är ditt HEM nu?! Kul att jag är snabb på att fatta saker.



PUSS!

2009-09-12 @ 16:02:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0