Det händer och fötter

Då har man börjat med telemarketing igen då. Då vill ha ungefär 20 timmar i veckan. Sushi vill ha 10. Snart är jag nog uppe i en heltidstid på allehanda olika arbetsplatser ska ni se. Det är inte det roligaste jobbet, telefonförsäljning. Men faktum är att det är fina pengar, hyfsat lättförtjänta. Så det går nog bra ett tag.
Tänkte se om jag kan prata med chefen på friskis och se om det finns några morgonpass som recetionist till övers åt mig. Jobba mellan 6 - 8 skulle vara en rätt lagom start. För att sedan gå till sushi baren och avsluta dagen på First Base Sale. haha, fast alla tre samma dag blir det nog inte. Jag ska sneaka runt lite p åfriskis ch se om man kan få in en fot betalt. Annars nöjer jag mig iofs gladeligen med gratiskortet och alla underbara människor!

Jag är lite grinig för att jag tvingas hålla igen med träningen denna vecka. Åkte på en förkyldningssläng i Borås. Vet dock inte vem den skyldiga var...

återkommer
/Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

Men du är jobbfixarN' själv! Vad duktig du är :D

2009-09-22 @ 22:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0