350

Detta är inlägg 350 i ordningen. Jag räknade lite hastigt ut att det betyder mer än ett inlägg i snitt, varje dag under tiden denna blogg funnits Jag undrar hur många vi kommer vara uppe i när den firar 1 år! Nu har ni fakta vart på vitt så nu kan ni inte klaga på att jag inte uppdaterar. Så det så!

Sjukligt vad mycket onyttigheter jag satt i mig den sista tiden. Jag som skulle börja ett nytt liv och bli supernyttig. Det kanske inte bara är en massa tomt prat det där med sambokilon. Tyvärr gäller det bara mig i detta förhållande. Somliga andra tycks kunna äta hur mycket skräp som helst och ändå rasa i vikt. Det är jobbigt att vara kvinna. (Jag skyller på det, det fungerar till det mesta.) Jag kommer antagligen rulla fram när jag kommer upp vid jul. Hmm... och balen hur ska det gå. Nej, nu måste det skärpas till här. Det är dock vad jag sagt de senate halvåret utan resultat. Tusan.

Jag är uppe med tuppen igen. Om en stund ska jag gå ner till stan och sätta mig på bussen. Återkommer senare idag med resultat av hur mötet gick. Gissa vem som bara jobbar halvdag idag och kommer hem vid tolv och som kommer få stå ut med att ha mig klängandes på sig hela dagen och morgondagen?? Just det! Min alldeles egna arbetsnarkoman ska få lite välförtjänt helg. Det kommer bli toppen toppen super duper bra! Och för första helgen sedan jag kom ner hit så är planen att faktiskt stanna i Kallekrona. Jag säger bara oh my good! Det tar sig ;)

Puss och kram
/Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

äääsch, jag tror du skulle bli förvånad om du visste hur lite av det onyttiga du äter som faktiskt sätter sig på dig! Extremt lite, för det där babblet har vi hört i alla år - och det är bara du som sett "förändringar".



Med det ösnkar jag dig en mycketmycket trevlig och välförtjänad helg :) PUSS!

2009-09-25 @ 09:30:39
Postat av: Hanna

Vi vet att du är snygg och kommer att förbli snygg så schh!;) Hoppas ni får en mysig hemmahelg :) KRAMAR

2009-09-25 @ 10:00:56
Postat av: hannapanna italiangirl

va kul med nu frash blogg, va kul med allt jag ar sa glad for din skull :D:D:D:D

2009-09-25 @ 18:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0