Uppskattning

Oj så mycket uppskattning! Inte visste jag att namnsdagen kunde vara betydelsefull. Tack för alla värmande kommentarer. Fick även ett gulligt kort med posten hemifrån och en påse rosa godis. Ett telefonsamtal från mormor och morfar blev det också. Dagen var väl som alla andra dagar egentligen. Den avslutades dock med att vi bestämde oss för att käka på subway, mitt favorithak från umeåtiden. det var ett kärt återseende att sättatänderna i den mackan kan jag meddela.

Tog mig upp 05.45 i morse och cyklade till friskis i regnet för att träna ett spinningpass som min kära Emma höll i. Jag var helt matt efteråt, men nu efter lite frukost och ännu en timmes sömn känns kroppen åter på sin plats. Kul att man är morgonambitiös. Dagen bjuder på arbete som vanligt. Tänkte göra lite nytta på "hålet" genom att förbereda för morgondagens jobbsökande. Jag har inte gett upp på bättre möjligheter nämligen.

Vädergudarna är inte nådiga. De har gett oss blåst och dimma och regn. Jag ser inte fram emot att möta kylan ännu en gång.

Längtar till helg. Men nu är det iallafall mitt i veckan.

Kramar om er alla i regnrusket.
/Jenny

Kommentarer
Postat av: mirrut mammut

DAGEN man kliver upp 05.45, cyklar i REGN för att köra SPINNING, finns faktiskt inte. Alltså det är inte fysiskt/psykiskt stabilt. Mår do brå gomman?

2009-10-07 @ 12:35:05
Postat av: jennie

jag måste nästan hålla med miranda... Det är sånt där man VILL kunna göra, men liksom.. VEM orkar?

SVAR: Jenny Lehtinen.



Jag blir djupt imponerad!

2009-10-07 @ 17:39:29
Postat av: Hanna

Haha ja det är bara att hålla med resterande. Du är fantastisk på alla sätt och vis min vän:)

Kramar!

2009-10-07 @ 19:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0