Jaja

jag ska erkänna att jag suger på uppdateringar. Jag ahr ingen undanflykt heller. förutom att jag ska till jobbet strax igen och inte har tid att skriva en massiv uppdatering.

Vistelsen i Borås var dock riktigt trevlig. På lördagen blev det födelsedagsfirande för hela slanten när den yngste herr Berg fyllde 20 år. Han hade skaffat sig en bar och av storebror fick han whiskyglas och en bok med 1001 coktalirecept.

På måndagen åkte vi till Göteborg där jag klippte mig. Vi gick i nästan alla affärer som finns och ni kan tro att jag var shoppingless efter denna dag. Köpte ett par grå jeans som jag sökt efter länge. Vi passade också på att äta en god dagens i förbifarten och styrde sedan kosan hemåt för en lugn filmkväll.

På tisdagen lämnade vi in klänningen för insyning och köpte även armband och örhängen till balen. Jonas lämnade in sin rock på kemtvätt och dessa hämtade vi upp innan avfärden på onsdag förmiddag. Vi tog en sväng in till Jonas morföräldrar på en mycket trevlig lunch innan vi tog avfärd på allvar.

Sammanfattande, kort och koncist. Nu ska jag kila.
Hejs!
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0