Jag har gjort det igen

Vänt upp och ner på hela världen.
Nu slipper jag telefonförsäljning och får mer tid på sushi.
Jag tänker leva loppan! Tids nog får jag göra som Jonas och jobba ihjäl mig. Det är inte mycket man ser honom när han jobbar över 60 timmar på en vecka. Mindre roligt. men men. det lugnar väl ner sig så småningom.

Det känns bra, jag är nöjd. Nu ska jag bara se till att få papper att skriva under på anställning osv. Jobbigt att behöva se till att allt går rätt till. Men jag antar att det är värt det i längden. Sedan är det bara att börja spara undan till körkortet och annat som skall köpas. Det är väl inte så bara när man inte tjänar så mycket att man kan stoppa undan hur som helst. Men det är alltid något.

Det ligger en förbannad förkyldning och lurar någonstans, men jag känner mig ändå så kry så jag tror att det får bli ett steppass ikväll. det är ju så himla roligt!

Imorgon är det fredag. Gissa vem som är ledig? Jo jag. (Typ sista lediga vardagen men det känns bra) Gissa vem som slutar tidigt? Jo Jonas. Gissa vem som är lycklig flicka? JAG! Fast jag ska ta den dagen till att göra viktiga ärenden. Prata med en annan bank om byte, ringa facket, kolla upp vårdcentral och tandläkare, m.m. Sådant som man måste göra när man är vuxen helt enkelt.

Jag saknar mina saker däruppifrån nu. Bland annat min halsduk. Den värmde så bra.

Idag är det 3 månader sedan min älskling dansade in i mitt hjärta och mitt liv. Det känns som betydligt längre, på ett mycket positivt sätt. Livet är underbart med dig vid min sida.

Kärlek
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh seriöst! kommer du få göra sushi också? :D isf måste du langa sushi som en mad man till mig! lis och lå fisk e gott. tjing tjong - -

2009-10-01 @ 12:12:27
Postat av: jennie

Åh, vad du lyckas Jenny! :D Du är ju ba super!

2009-10-01 @ 16:57:07
Postat av: Hanna

Jag vet, jag är segast på att kommentera. Men asbra att du fick jobbet!:) verkligen jättekul jenny! Du ser, hårt arbete och positiv inställning lönar sig :) kram

2009-10-03 @ 15:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0