Heeeelg!

Helg! Jag slipper mr sushi och jag ska njuta av varje sekund som jag har min kärlek i närheten, fr nästa vecka blir det dödstyst i lägenheten.

Idag har vi varit på stan och köpt gardiner (julgardiner till köket och nya till sovrummet) tillsammans med Dennis. (Han köpte också gardiner) Vi har också hunnit avnjuta en lunch på Olearys, smaskigt värre. Efter att ha köpt en ny t-shirt till Jonas som han kan ha ikväll och sörplat i oss en kopp kaffe och massa kakor och gott så sitter grabbarna och checkar blocket och jag färger håret.

Ikväll blir det fest, då en av Jonas kompisar från Borås gästar Kallekrona, och stämningen bir nog på topp. Jag kommer glida in i sällskapet som den rocktjej jag är i mitt hjärta. Svartklädd och med ett nyfärgat sotsvart hår. Sexy mama. grrr. ;)

Snart ringer äggklockan, snart börjar kvällen, snart är det söndag och sedan är det måndag. Jag längtar inte. Men nu är det nu och vi lever här och nu.

Helgkärlek och halloween/allhelgonahälsningar till er alla.
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0