En avskyvärd dag

Det här är en sådan där dag som man gör nästan vad som helst för att slippa. Ni vet när man vaknar och bara hatar allt som har med den dagen att göra. Jag måste gå till jobbet om 10 minuter. HATA. Jag måste åka till friskis och gå på ett möte/stå värd, är idag opeppad på det, brukar inte vara. HATA. Jag måste sova själv inatt. HATA ÄNNU MER. Hatet flödar. Jag vill inte genomföra den här dagen. Varför kan man inte trycka på snabbspola?

Jag hatar redan morgondagen. För den ser nästan likadan ut. Fast egentligen hittar jag på det.
Livet är desorienterat. Kul att man alltid är vilse.

Min ena klocka är 10.00, den andra 10.03. Jag kan få dagen att gå 3 minuter snabbare.

Låt inte hatet styra din Måndag
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hade skrivit en kommentar här men den kom tydligen inte fram.



Måndagar är ju i regel lite tunga. Men snart är det tisdag, och då är det nästan onsdag. Och då det nästan är onsdag då är det i princip torsdag, och när det i princip är torsdag då är det bara en dag till fredag. Och när det är fredag, ja då är det när som helst helg :)



Kramar

2009-10-19 @ 17:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0