Tisdag igen

Jahapp, sedan igår är jag inte längre arbetslös. Dock har jag inte börjat jobba. Men vet att det kommer.
Mitt största problem är dock hur jag ska lyckas få vara ledig då jag får norrlandsbesök samt när jag själv åker upp. Troligast stannar jag inte över jul. Så mannen följer inte med. Ska se vad jag kan göra. Men lite vuxenansvar får man väl ta.

Vad annars? Jag har träningsvärk. Jag lever på luft som substitut för pengar. Mat och kärlek har jag så jag klarar mig.

Någon gång får man faktiskt acceptera läget och sluta gnälla. Jag tycker det är dags. Iaf för min egen del.

Tar livet under armen och går.
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Sandra

men HALLÅ vad är detta för hemlighetsmakeriiii?! Vad för jobb? :D

2009-11-10 @ 22:40:11
URL: http://alltidrolig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0