Så praktiskt

Jag har fått tillbaka min mobil och mitt id-kort. en privatperson hade httat det gömt under en dörrmatta i en entré. Jag tackar och bockar. Mitt liv blev plötsligt lite mindre rörigt. Vad beträffar bloggen så finns det för tillfället ingen motivation. Försöker få ihop resten av tillvaron. Jag har varit här i snart 3 månader och jag har fortfarande inte en riktig vardag.

Och herre jösses, snoret rinner ut kranen. Men min halsont är på flyktstigen så imorgon hoppas jag vara tillräckligt botad för att kunna gymma. I wanna feel the pain in my rumpa. Det är helt klart lovely.

Balencheck:

Klänning - check
Halsband - check
Örhängen - check
Armband - check
Sjal - check
Ögonskuggor - check
Väska - check
Skor - får tyvärr ta några jag har
Håruppsättning - vet ej, måste kollas

Det är mycket som ska ordnas. Hoppas det visar sig vara värt det i slutändan. Spännande ska det bli iallafall!
Väntar med spänning på den 21.

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0