Kustflottans bal

Idag är det dags. Vi ska på kustflottans bal. Haha, jag tycker att det är en jättegrej, medan Jonas inte är särskilt brydd. Tror det är många som inte tycker att det är så märkvärdigt. Men det struntar jag i! Jag tycker att det ska bli jättespännande och eftersom jag alltid velat gå på en sådan fin tillställning i en svart långklänning med strassycken så tänker jag inte låta någon förstöra den hä dagen!

Om typ en timme kommer Emma och hjälper mig med hår och smink. Det ska bli underbart att få spendera några timmar med en tjej! Som jag har saknat det, för det var ett bra tag sedan. Dessutom är det vackert väder idag! Solen skiner från en blå himmel och termometern visar 10+ grader. Det känns inte som om julen är påväg, men idag var det praktiskt med värme.

Jag har precis duschat nu och sitter och studsar i soffan och hoppas att det ska bli dags att börja snart. Dock är jag ute i lite väl god tid eftersom vi inte sk infinna oss förrän klockan 17. Men man veeet ju aldrig. Är ju bra att ha lite extra tid om något skulle skita sig med frisyren.

Jag antar att ni vill ha bilder? Jag ska göra mitt bästa för att se till så det kommer upp under eftermiddagen. Annars dyker det givet upp imorgon. Håll tummarna för mig att jag inte gör bort mig bland allt fint folk och alla etikettregler ikväll!

Puss och kram
/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0