Hysteri och glädjeskrik

Och så blev de 4 istället för 2, och jag tror aldrig jag skrikit så högt som när det ringde på dörren och Madeleine och Miranda stoppade in sina norrlndska näsor i min hall. Men riktigt roligt var det och hysterin blev ett faktum.

Långhelgen innehöll bl.a shopping, god mat och halvt lyckat partande. Men tiden går fort när man har roligt. Nu sitter jag här igen. I en nästan tom lägenhet. Sjutton vad mycket plats vi har i vardagsrummet egentligen!

Första advent var igår. Nu är här pyntat och fint. Jag längtar. Snart besöker jag norrland och då får vi alla återförenas igen. Visst var det trist att ni for. Men jag taggar redan nya äventyr.

Kramar!
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja vi ses ju snart igen! :)



Kramar!

2009-12-02 @ 11:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0