Hellu

Nu har även jag blivit rubriklös. Vad hännde?
Jag tror att det är en bra dag idag. Eller så lever jag på det faktum att igår var en bra dag.
Men jag vet att imorgon kommer bli en ännu bättre dag.

Jag har träningsvärk i min rumpa. Ingen är gladare än jag för det.
Har åter tagit upp träningen denna vecka, som tyvärr törnrosaslumrat de senaste två veckorna. Men jag tänkte att det skulle bli ändring på det nu.

Snart ( i mitten av december, men ändå) är jag kvitt detta förbannade skitjobb.
Jag avskyr chefer som inte tar något ansvar utan får det att verka som om han driver stället i konkurs samtidigt som han är i Kosovo och festar loss på något bröllop.

Jag ska börja plugga till våren.

Jag kommer att åka hem över jul och förhoppningsvis även nyår.
Bara så ni vet.

Hej hopp gummisnopp.
Idag är det torsdag, imorgon fredag.
Vad mer kan man önska sig?

/Jenny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0