Vit bakgrund

Min blogg har en vit bakgrund. Det betyder att jag ännu inte valt vad jag vill fylla den med.
Vad tror ni om att jag försöker använda mina kunskaper från webdesignen och skaffar en layout till bloggen?
I och för sig känns det ganska otryggt. Jag tycker om att se en vit sida framför mig. Men tricket i att gå från hemmabloggare till folkkär går genom leyouten tror jag. Layouten och hur mycket kontakter man har. Layouten kan jag påverka. Och kontakter lär väl öka med tiden. Så varför inte börja med något väldigt simpelt. Och komma ett steg närmare mina drömmar. Oj, nu blev jag kryptisk.

Jag måste bara skaffa tillräckligt me dmod först.

/Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

haha, tänk om man får nytta av webbdesignen ändå. MEN ÄNDÅ. Jag gillar din blogg, fastän den är så bild-lös... den behöver som inga bilder eller utsmyckningar, du gör det så bra med dina ord ändå!

2009-05-10 @ 00:09:55
Postat av: ALICIA - shopping & foto

gå in på www.designadinblogg.se annars, där finns ALLT om man är osäker :)

2009-05-10 @ 00:17:12
URL: http://aliciaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0