Söndagsinlägg! haha

Tji fick Jennie som trodde att det itne skulle bli något söndagsinlägg. Jag är uppe! Klockan är tio över 11 och jag lever på adrenalinkicken av denna kväll. Jag var ju och dansade på ersboda i fredags, för er som missade det. Det var ärligt talat, ingen höjdarkväll och jag kände mig ganska snuvad på all den där ultimata danslyckan som brukar infinna sig. Men ikväll mina damer och herrar så fanns den där. och det var så roligt! Jag har fått komplimanger, jag har lärt mig nya saker, jag har äntligen lyckats träna bort en massa larv som jag haft för mig och jag har skrattat. Mått så jävla bra helt enkelt! Nästa söndag är det Klubbmästerskap på Umeå dansimperium och då ska jag vara med. det blir... ehm, en ny upplevelse. Vi får se hur det går, men jag är taggad. Tror dock inte att min danspartner är det samma eftersom jag verkar skrämt bort honom. :S Men det löser sig säkert. Ville egengliten inte alls vara djup ikväll, bara förmedla positiva känslor.

Jag kan också vara en dancingqueen, i armarna på någon danskung. ;)
/Jenny

Kommentarer
Postat av: Hanna

Du är redan dancingqueen baby ;)

2009-05-11 @ 09:32:39
Postat av: jennie

HIGH FIVE! I like what I hear hihi. Du ÄR dancing queen, only eighteen nu. Men det funkar också!

2009-05-11 @ 12:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0