såsatansjävlaless,jagtrorjagdör!

Men kuuuuuuuul att jag är en mogen flicka som hatar allt!
Ni kan allihopa ta er någonstans och stoppa upp era jävla "det löser sig" "det ordnar sig" "jag längtar till sommarn"
Fan ta all jävla skit som har med sommarn och jobb och vuxenhet och ett nytt jävla liv som jag inte har bett om att göra!

Det enda jag vill ha nu är ett par splitternya, riktiga, kritvita dansskor.

Och så någon som kan hålla om mig med motivet villkorslös kärlek utan krav.
Falla hos någon som kan ta mig med i en himmelsk fox en sommarnatt, i min vita klänning och som viskar "du är vacker" i mitt öra. Och jag ska sitta på en gräsmatta och höra fåglar och humlor och syrsor som spelar och jag ska andas passion djupt inifrån mina lungor, ut i sommarvärmen och jag ska gråta bakom stängda ögonlock i någons famn och känna beröring från någons fingrar när denna någon stryker bort mitt solblekta hår från ansiktet och torkar mina tårar. Och allt ska vara så jävla vackert och oskuldsfullt och underbart och villkorslöst och hoppfullt och äkta. Och jag ska aldrig, aldrig ha sex för att bevisa något. Och jag ska aldrig aldrig vara blåögd igen. Och aldrig mer, nej aldrig mer, ska jag måla drömvisioner om ovärderliga stunder på gräsmattan till ljudet av dansmusik och glada skratt. För de finns inte, de kommer itne att finnas.

Och jag vill bara sjunka ner under ytan och se er simma iväg mot solnedgången, medan sjögräset nästlar sig fast runt min hals och drar mig skoningslöst mot botten. Och det sista jag kommer se är någons leende, någon jag aldrig fick se vem det var, och de där rena, vita, oprövade dansskorna.

/Jenny


Det är nog inte min dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0