Och så en till...

Du skrattar rakt in i mitt välbefinnande,

och vår lek är utan gränser,

en uttrycksform, så befriande.


Och kanske är det lite farligt nu,

men i leken finns inga konsekvenser,

så vi är båda lika modiga, eller lika fega.


Och rodnaden spelar under oskyldiga miner,

döljs bakom falska sanningar,

att allt är på lek,


Men jag ser att du sett mig,

att du nog alltid har sett mig.


Och jag älskar vår uttrycksform och våra lögner.


Du skrattar rakt in i mitt välbefinnande.

Och det gör allt lite farligt nu.


/Jenny

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mitt skratt ekar mot varma väggar.

Känslan av skräck blandad med lycka uttrycks av våra gemensamma skratt - nog är det allt lite farligt nu.

2009-05-04 @ 17:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0