Meningen med livet (inte alls så djupt)

Frågar ni mig nu, så är meningen med livet att få dansa.

Frågar ni mig så skulle jag också säga att det var värt att fara och dansa trots förkyldning och trots att jag idag är betydlöigt sämre än igår. MEN det är inte värt det om det betyder att jag inte blir frisk till balen, eller ännu värre, studenten! Det värsta är också att balen är på torsdag... men på onsdag är det ju liksom dansdags igen... Men jag LOVAr att jag inte ska fara om jag känner mig fortsatt krasslig. Jag kan inte låta den 4 Juni gå till spillo. För så mkt är inte meningen med livet värt, då får jag väl ta livet av mig för en kväll :P

Rolig, djup, icke värd tjej lämnar bloggen, halvt leende, halvt urvriden i snor.
/Jenny

Kommentarer
Postat av: jennie

Jag ska kasta massa magiska formler över dig så att du blir helt megatokigt SUPERFRISK! Så du kan bli Baby från dirty dancing och någon patrick swayze-kopia kommer å ba dansar natten lång med dig!



När det händer vet du att min magi fungerar! Bacuse "NOBODY puts baby in the corner!"

2009-05-30 @ 13:07:27
Postat av: jennie

jag ska kasta magiska formler över dig så du blir supermegatokigtfrisk! Och sen ska du blivärsta Baby från dirty dancing och dansa natten lång med en patrick-swayze kopia!



När detta händer vet du att min magi fungerar, beacuse "NOBODY puts baby in the corner!"

2009-05-30 @ 13:09:47
Postat av: jennie

okej, NU vill datorn registrera min förra kommentar som aldrig ville publiceras. KUL! Jaja, du får två stycken. TWICE AS MUCH MAGIC AND HEALING!

2009-05-30 @ 13:10:34
Postat av: Hanna

Hahha åååh, dansa kvinna, dansa tills benen viker sig. Men inte om du snorar så mycket som du verkar göra. BLI FRISK!

försöker med tankens kraft göra dig frisk

2009-05-31 @ 16:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0